ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI INTENSI PELANGGAN DALAM BERBELANJA KEMBALI PADA FORUM JUAL BELI (FJB) KASKUS

RAMDHANY, RIZKY and Saragih, Hoga (2012) ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI INTENSI PELANGGAN DALAM BERBELANJA KEMBALI PADA FORUM JUAL BELI (FJB) KASKUS. Masters thesis, BINUS.

[img]
Preview
["document_typename_pdf" not defined]
TSA-2012-0104 Abstrak.pdf

Download (14kB) | Preview
Official URL: http://library.binus.ac.id/Collections/ethesis_det...

Abstract

ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI INTENSI PELANGGAN DALAM BERBELANJA KEMBALI PADA FORUM JUAL BELI (FJB) KASKUS - Online repuchase intention, perceived value, perceived ease of use, perceived usefulness, informational social forum

Item Type: Thesis (Masters)
Additional Information: TSA-2012-0104
Subjects: CONSUMER BEHAVIOR
Divisions: Faculty of Computer Studies > School of Information Systems
Depositing User: Mr. Super Admin
Date Deposited: 17 Dec 2012 14:58
Last Modified: 17 Dec 2012 14:58
URI: http://eprints.binus.ac.id/id/eprint/23375

Actions (login required)

View Item View Item